måndag 30 november 2009

Julen närmar sig!

Den 14e November så gifte sig Dannes bror och vi fick vara värdar. På grund av detta fanns det ingen tid att ta kort. Supertrist. Men jag gjorde blomarrangemangen på borden och jag gjorde en test som blev så här. Den riktiga som jag gjorde till själva bröllopet blev mycket bättre. Allt gick bra och de var såå vackra. Lite bilder på mina godningar som växer och frodas:






I kykan hade vi adventsgudstjänst. Det var lite bondtema och Ester tillsammans med resten av barnen i söndagsskolan var med och uppträdde. Vi blev sååå stolta. Hon dansade på bra och sjöng och gjorde rörelser.

Till advent blev det lite bakning. En kaka i alla fall och barnen var i full gång och hjälpte till.





Lite julfint har det hunnits med trots att jag inte hunnit med allt som jag vill.

Julkalender med start i morgon, mysigt. Det blir till att leta efter paketen varje dag, ledtråden finns i kalendern.
Fick gjort en krans efter en tur i skogen.
Eller två :)!

Hinner inte med mycket mer än jobb och familj just nu. Men livet förändras ju...seasons :)!
Önskar er alla en underbar advent. Snart fyller Jesus år, ska bli härligt!
Kram Anna

6 kommentarer:

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Va fint syster!! Underbara bilder!! Jag känner samma som du. Men ´hinner inte med så mycket mer än plugg och familjen. Men jag saknar dej!! Såå mycket min älskade syster skönt att se att ni har det bra! KRam mp

Bibbi sa...

Godmorgon Anna! Du hinner ju mycket! Adventfint i huset, baka mm. Tänk på att du har två fina flickor som du också gör mycket med!
Fina kransar har du gjort också.

Njut i advent

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o tipsar om 4st pågående tävlingar hos mig..alla i samarbete med finfina barnbutiker o med finfina priser i potten!

Tävlingarna står till höger på min sida under "tävla hos Tant". Har du lust, kika gärna in o delta =)

Anna Larsson sa...

Vad glad jag blir att ni varit inne och kikat!
Kram på er!!!
ANNA LARSSON

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Unknown sa...

Så mysigt ni gör det i vardagen. Hoppas ni får en härlig jul med härliga tider framöver ;) Kram kram