tisdag 27 september 2011

10 år går fort när man har roligt!

Jag är 32 år och i 10 år av mitt liv, nästan 1/3 del av mitt liv har jag och Danne varit ett par. Idag för 10 år sen kom Danne ner till Stockholm efter att vi kära ner oss i varandra över telefon för att äntligen träffas och kramas lite som han själv uttryckte det. Vi hade hållt det rättså hemligt såvi chockade Dannes släkt som belv glatt överraskade kan man lungt säga! Dessabilder är tagna för 7 år sen, när vi firade 3 år tillsammans. Då var vi i Australien.
Är så lycklig med min man, han är min bästa vän, han är en underbar far till våra barn, en fantastisk klippa för oss allihop, försörjer oss så vi har det bra, kärleksfull och full av tålamod. Älskar mitt liv med honom! Tack love. Ser fram emot att fira 10 år som gifta nästa år :)!
Puss Anna

Inga kommentarer: