lördag 13 december 2008

Lördagsmys!

Tack vare min älskade man fick jag sova till 9 i morse. Det var en jobbig natt där båda barnen var oroliga och jag fick inte sova så det var gott att jag fick nga timmar på morgonen. Sen var det lite lusse, så mysigt.

Sen gav jag mig iväg och shoppade julklappar och födelsedagspresenter. Så jag är nog klar nu :)!



I morgon blir det Mellerud då vi ska fira massor med syskonbarn som har fyllt år och även min pappa, ska bli mysigt för jag har inte varit hemma sen i augusti och dessutom har de snö!!!

Här är en bild på Ester när hon spelande Maria & Elvira som ängel:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men haledudane vad söta de är, era fina flickor.
Vi ses imorgon. Hurra!

Anna Larsson sa...

Ja, det är dom!!! Dina med :)!!! Ska bli sååå mysigt att se er trots vår röra!
Kram