torsdag 14 maj 2009

Bubbelbadspremiär!

Nu har dte hänt massor sen sist. Vårt socrum är klart och vi sover gott för oss själva likaså Ester och Elvira i deras rum. Vi har fått vatten till badrummet och idag var det dax för bubbelbadspremiär. Vår elektriker var här och de fyllde badkaret och testade, allt var frid och fröjd till de släppte ut vattnet...då kom det vatten från taket i köket...setback. Mín goa bror åkte i ilfart från Mellerud. De fick ta upp taket i köket och fixa felet så helt plötsligt från att nästan vara klara så blir det lite mera att göra. Men min bror och pappa har lovat att ordna detta vilket känns oerhört skönt. Jag har målat hela hallen bak och väggarna i tappen upp till ovanvåningen. Blir väldigt ljust och fint. Behöver gå över det en omgång till så det blir helggörat när Danne jobbar och hivar in stålarna :)! Har även fått vatten till min tvättstuga...alltså till handfatet så att jag kan göra iordning bänken. Kommer bli fantastiskt bra.

Danne håller på med tekniken så jag kan inte lägga ut nga bilder, men förhoppningsvis snart.

Tjejerna är underbara som vanligt. Ester berättade en saga för mig ikväll när jag la henne. Det var ungefär samma saga jag hade berättat för henne 3 minuter innan fast hon bytte ut mina grisar till hästar och namnen på dem :)! Elvira har börjat med ngt nytt. Hon berättar vad hon vill och om vi itne reagerar tillräckligt snabbt börjar hon "Hallå" Hallå..." Hallå...hon tar i allt hon kan, supergulligt!

Kom och hälsa på vettja, börjar bli klara nu. Badrummet bli väldigt bra och det känns sååå gott.

Kram från en lyckligt lottad Anna

Inga kommentarer: