onsdag 1 december 2010

Adventskalendern!

Att vakna upp den 1a december är spännande hemma hos oss. Då börjar nedräkningen till julen. Dax och leta paket. Elvira fick öppna första lappen och sen sprang de och letade upp sina paket. De var lyriska.




Jag ocg Wilma tar det lugnt idag. Hon har hållit mig vaken i natt och haft feber. Jag är dundertrött så det går inte i många knop här inte. Plockade upp lite juliga handdukar, så fint tycker jag!

Tom med min mans initialer på, hittade på loppis, vet inte om det är någon indikation på att han ska ta hand om disken framöver ;).

Önskar dig en härlig dag i det kalla men vackra vädret!
Kram Anna

5 kommentarer:

Vallersvik 7 sa...

Härligt med Jul, lika trötta här så orken infinner sig inte riktigt.
Hoppas att vi ska komma ut i skogen nästa vecka och hitta små söta granar!!
Kram till er, hälsa Danne!!

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Så fint Anna!! KRAM mp

Vilhelmida sa...

Tycker att Ester är lite lik MIG när hon har håret sådär???!!! Gosmys!

Anonym sa...

Tack!
Ja, trötta är vi men vi tycker det är kul med julstöket. Ska bli gott och få några dagar tillsammans i jul.
Ida, kanske ni är...får mest höra att folk ser dig i Elvira. Söt är hon!
Kram Anna

Anonym sa...

Gunnel och jag gillar det här!!
Duktiga S-R töser & pågar!!
Ha det så skönt i advent hela familjen!!
Lenn@rt