torsdag 9 december 2010

Julen närmar sig!

Just nu känns det som tiden rusar fram. Galet att det snart är jul och jag har massor jag vill och måste hinna innan det. Danne jobbar galet mycket nu och jag beundrar honom att han orkar med. Jag saknar honom mycket oxå och likaså barnen. Men det ska förhoppningsvis bara vara för en tid.
Wilma sitter rätt bra nu. Hon är en underbar tjej som är lätt hela dagarna, men vill gärna äta lite för ofta på nätterna för min smak ;)!
Vi har bakar pepparkakor. Min egna pepparkaksdeg. Lite stolt faktiskt! Har även satt ihop mitt pepparkakshus. Har inte hunnit klart än, men det blir lite gulligt.
Lussebullar har bakats, inget direkt lyckat försök men mysigt hade vi!
Har haft både mor, moster och far här denna vecka fast vid olika tillfällen. Väldigt mysigt och uppskattat av både mig och barnen.
Snön har fortsatt att komma och det är mysigt. Det enda är att jag har kommit på att det är svårt att få till att skotta ensam med 3 barn. Danne kommer ju hem så sent...hmm några förslag? Barnarbete? ;)!
Hoppas inte julstressen tar över hos er! Stanna upp och njut!
Puss och kram
Anna BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: