måndag 29 augusti 2011

Åsa och Pauls bröllop!

En fantastisk helg ligger bakom fylld av kärlek, glädje, tårar, lycka, skratt, gamla kära vänner och mycket annat! Detta bröllopet har jag verkligen sett fram emot då min kära kusin och vän skulle gifta sig. Hon var så vacker och han likaså.


Mina 2 stora var med på vigseln sen lämnade vi dem hos min goa bror David som tog hand om alla 3 plus kusin Linnea, tack David!!!
Här är vi i all vår prakt ;)! Lilla Wilma saknas ju såklart mycket när man tar ett familjekort.
Här är jag som försökt piffa upp mig så gott jag kunde. Syrrans bild som jag snodde från hennes blogg. Hon har mycket finare bilder på bruden så kolla gärna in på www.pysselochpassion.blogspot.com . Detta var allt för nu! Kram Anna

2 kommentarer:

Sofie sa...

Vilka gulliga klänning dina flickor har på sig. Helt ljuvliga!

Jenny F sa...

Åh vad vackra ni är!! Och Åsa, vilken dröm! Hälsa henne gärna från mig vid tillfälle!
KRAM Jenny F