tisdag 23 augusti 2011

Första dagen i nollan!

Ok, då var det dags för vardag igen, rutiner, den vanliga lunken. Jag älskar den med!Är tacksam för sommaren som varit lång och härlig förvår del, men nu glad att vara på väg in i en ny säsong!

Igår kom dagen vi pratat om länge, skolstart! Det var dags för upprop i förskoleklass. Ester var pirrig men glad och jag var ju med hela tiden. I dag var det dock tårar när Danne lämnade henne. Jag har en klump i magen och längtar till klockan är dax och hämta dem, har lite svårt att njuta av lugnet just nu!

Elvira var bara överlycklig över att börja på dagis igen, hon har längtat efter sina kompisar. Hon sa i söndags "Mamma, jag kommer sakna sommarlovet,men jag har saknat dagis mer", hon var mätt på sommarentror jag :)!
Wilma var oxå glad och få ge sig iväg ut på äventyr!

Kram Anna


2 kommentarer:

Mosterfi sa...

Härliga barn! Ja, det är stort när barnen är stora och ska börja skolan... Ha en bra vecka.Kram Sofie

Bella sa...

Så söta dina flickor och tänk att den äldsta börjat skolan, tiden går fort :)

Hoppas dagen varit bra!

Kram Bella