måndag 3 oktober 2011

Älskar livet!

Jag älskar mitt liv, min underbara familj, både min lilla och stora, älskar att ha många fina vänner, mitt hem, min tillvaro, mig själv och min trygghet i livet- att tro på Gud! Har bestämt mig för att verkligen fokusera på allt i mitt liv som är bra istället för att fokusera på det som man inte har :)!

Barnen är så fina och goa.
Glada för det mesta :)!!! Men ibland ledsna och trötta!
Jag mår bra. Känner mig stakare både på insidan och i kroppen! Härlig känsla! Bilden tagen av Elvira.
Under veckan som gått kom min älskade mor hit och myste med oss. Här fick hon Wilma och skratta, ojojoj vad hon skrattade!
Gullunge!
Vi har haft så gott väder, barnen var ute i shorts och linne.
Tänk att få sådana här dagar så sent på hösten!
Vi älskar verkligen mamma, mormor, svärmor. Hon är världens bästa. Så tacksam för att hon finns i våra liv.TACK MAMMA! Hon passade barnen så jag och Danne kunde gå på date, käk och bio, Horrible Bosses,vi skrattade grymt mycket. Vet inte om det var för att filmen var så bra eller för att vi var lite fnittriga redan innan, härligt var det i alla fall.
Det kollades på gråsuggor vilket ärmycket intressant!
Nu ska jag packa. Vi drar nämligen iväg på en sista minuten till lite varmare breddgrader (förhoppningsvis varmare ;)! Ska bli så gött!
Vet att jag har vind i ryggen just nu och allt kan smaka lite väl sockersött...vill bara säga att jag vet att livet är en bergochdalbana som går upp och ner. Det är djupa dalar och det är höga toppar. Men när man är på topparna måste man njuta så mycket det går, det behöver jag göra i alla fall och samla energi! Du som kämpar, keep fighting!!! Fortsätter du bara gå, även om det är motig tså når du oxå en bergstopp snart!
Kram på er alla

1 kommentar:

Mosterfi sa...

Hejsan Anna.
Jag säljer tavlor ibland till vänner och bekanta och brukar ta betalt genom att man får köpa ett lamm eller får genom en hjälporganisation (PMU). Så vill du ha en tavla är det bara att höra av dig. Kram Sofie