fredag 14 oktober 2011

Kreta!

Nu är vi hemma igen efter en veckas semester och vi har haft det så gott. Tid med min fina familj, ovärderligt! Vi kollade vädret innan vi skulle åka och det såg inte så lovande ut. Men vi bad varje dag om sol och det har vi haft. Det var en eftermiddag som ni ser på bilden då vi var på utflykt till en gammal borg som det regnade fram och tillbaka, men då hade vi tillbringat ett par timmar på stranden på vägen dit. Så varje dag blev det sol och bad till allas vår glädje.
Att hoppa från trampolinen var superkul tyckte tjejerna. De var så modiga.
Mycket bad blev det, jag älskar ju att bada. Det var 25 grader i havet dagen vi kom!
Ut och käka på restaurang unnade vi oss oxå, mysigt och gott!
Vackra stränder finns det gott om, här var en mycket häftig med stora runda stenar.Leka på stranden gillade alla barnen, Wilma var absolut mest nöjd när hon var på stranden, när hon kunde gå runt med en spade och hink och gräva lite. Sandslott byggdes, sandkrokodiler, sandfiskar, det är inte svårt att ha kul på stranden.
Glass, mmm! Nästan varje dag blev det glass, så ska det väl va när det är semester eller...?
Min fiiiina fiiiiina man som tog oss med på denna härliga resa, så tacksam. Love U babe!
Här är vår kompis som var med på resan, söt som socker.
Här är storebrodern, go och rar och påhittig, så fin dessutom!
Här är våra vänner som vi har hängt med hela veckan. Fantastiska är de, vackra, generösa (de har försett oss med fika hela veckan:)). Tack fina ni för en härlig vecka!
Flätor fick det bli, jag drömde om det när jag var liten, men fick aldrig gjort några så att jag hade möjligheten att att få det genom mina barnkändes extra kul. De blev så fina, nu är väl problemet - när ska jag få plocka ur dem:)!
Fina Ester!
Goa Pluttan!
Glass i stora lass!
Våra vänner köpte en bodyboard som vi fick testa och det gillade vi allihop!
Vågor, oj vad det är kul. Vi fick två dagar med vågor, en med gööörstora och en med lagom för barnen.
Mycket skratt har det blivit under veckan. Här är det pappa som kitlar Wilma så hon fullkomligt tjuter.
Här är min familj - sista kvällen efter vi varit ute och käkat, lite brunare än veckan innan, lite mer utvilade och minnesbanken är påfylld med många härliga minnen! Känner mig väldigt glad och tacksam!
Det var kallt att komma hem igår sent till ett hus som var 14 grader kallt, burr. Men nu är det snart 21 grader och nu är brasan tänd och fredagsmyset i fullgång.
Kram på er där ute!
/Anna

3 kommentarer:

jennelie sa...

Åh vad mysigt det ser ut! Vilken härlig familj med rara barn och snygga, brunbrända föräldrar! Önskar er allt gott!

Sofie sa...

Härliga bilder på en härlig familj! Ha det nu gott här hemma i kylan... Kram Sofie

Heidi sa...

Va GALET snygg du är Anna! bild nr 4 är ju helt outstanding på dig! Kram på dig fina du och din fantastiskt fina familj