tisdag 29 juni 2010

Att glömma...

Jag är rätt känd i min vänskapskrets och familj för att vara noga med födelsedagar. Jag älskar att fira och att bli firad är oxå en hit. Så när jag idag kom på att jag missat att ringa och gratta min mysiga bror Markus igår kände jag mig gör arg på mig själv. Det blev ett kort grattis samtal idag, men ville oxå lägga ut en liten extra gratulation här. Min bror Markus är en av de skönaste människor jag känner. Han är oerhört mjuk och omtänksam samtidigt som han har en väldigt skön humor och det är omöjligt att ha tråkigt i hans sällskap. Är oerhört tacksam för att han finns i mitt liv, bara ledsen över att vi inte träffas oftare än vad vi gör.

Stort Grattis goa Markus! Här är en bild från sommaren 2007 när de var och hälsade på hos oss i Göteborg.


Bättre sent än aldrig :)!
Kram Anna

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej på dig min vän!
Jag bara undrar om det är okej att jag länkar till dig från min blogg?? Eftersom du skriver mkt privata saker i den? :):):)

Ha en strålande dag i sommar värmen!

Bless!
Annaleena

Anna Larsson sa...

Det är helt ok!!! Bara kul!
KTAM