onsdag 2 juni 2010

Min kusin fyller 30!

Min goa kusin "Bettan" fyller 30 år. Vi har hängt ihop sen vi var småttingar och haft mycket skoj ihop!

Vill bara med dessa små rader gratulera henne på den stora dagen. Hon är en oerhört tapper kvinna. Jag beundrar henne sååå mycket. Hon har varit ensamstående förälder till goa goa Timothy enda sen han föddes och jag tycker hon har gjort ett fantastiskt jobb. Hon är en kämpe som har valt att se livet från en positiv synsätt. Hon är snygg, rolig, lite galen, modig, omtänksam, vacker och är fruktansvärt härlig att hänga med. Hon är en trogen vän i ur och skur. Hon har ett "allt är möjligt-tänk".

Vi är så ledsna över att vi inte ses oftare, men så fort man ser henne så blir man glad.

Beta: Ha en underbar dag och ett oerhört välsignat år!!!

Kram och kärlek
Från mig och min familj

Inga kommentarer: