onsdag 14 januari 2009

Hela familjen sjuk!


Nu är vi sååå trötta på att vara sjuka. Det har gått i omgångar sen den 19e December och det känns som det går emellan oss 4 i familjen. Nu är det väl Elvira som är piggast av oss. Hoppas det kommer ge sig nu i vecka, känner mig sååå rastlös och orkeslös, trist rent ut sagt.

I lördags var jag och Ester pigga o Danne och Elvira var sjuka. Vi var på Disney on Ice. Det var fantastiskt roligt och Ester tyckte det var sååå spännade. Askungen är ju hennes favorit och Mimmi. Här kommer nga bilder som jag knäppte:







Supermysigt att få gå med min goa Ester. Hemma var min kära mor med lilla Elvira. Här kommer nga mysiga bilder från fredagskvällen då vi såg på Lets Dance och Ester o mormor dansade loss:



Sen har vi fått vår efterlängtade soffa!!! Den är stooor! Kom och sitt, ligg eller vad du vill! Du får plats. Jag har inte riktigt vant mig än för dem tar upp hela rummet, men jag tror jag kommer känna mig nöjd. Den är väldigt mysvänlig!

Kram/Anna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi vill se soffan som du pratar om :)

Vi har också en gigantisk stor soffa, den är jätteskön!!!

Hälsningar Annica och Marcus

Malin sa...

Era stackare att bara vara sjuka. Men ni verkar ha det rätt bra ändå :) Mysiga bilder. Kram

Anonym sa...

Fy vad surt för er att vara sjuka så mkt! Ska be att ni slipper sjukdom på ett bra tag o får kraft o ork att fixa i ert fina hus o mysa mer era fiina tjejer! Leah har haft feber i två dagar o är lite kinkig men upptäckte ett litet risgryn häromdagen så det kan bero på det...
Väldigt nyfiken på er soffa!
Kram kram
Angelica