måndag 26 januari 2009

Fix fix och mys!

Har haft en mysig helg med fredagsmys med familjen , lördag var det renovering, mysigt spontanbesök av goa vänner sen middag hos några andra vänner på kvällen. Söndag var det gudstjänst på Göteborgskyrkan och sen fin besök på eftermiddagen av några andra vänner. Fullspäckad helg, intensiv men ändå rätt avslappnad. Vi koncentrerade oss på köksön. Fick på täcksidorna och upp med de små hyllorna i mitten och slipat bänkskivan. Sån skillnad tycker vi. Nu förbereder vi inför 3 fantastiska snickare som kommer i morgon. Då blir det fart på bygget :)! Slängde ihop en kladkaka för är snickarna mätta så jobbar de bra. Här är Elvira med kladdkaksskeden:

Här är ett loppisfynd som jag målade vit. Den kanske är lite julig men den får vara kvar, värmer så härligt! Här är ett annat loppisfynd-soffbordet. Vi gillar det och det passar bra i storlek till soffan. Jag vill måla det vitt...vad tycker ni?

Här är köksön. Blir många bufféer framöver, gående bord :)!

I morgon blir det spännande att komma hem och se om det blivit något hallgolv kanske???

Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut. Fram med penseln och låt den härliga vita färgen flöda på soffbordet :-)

Vi har en geting att lämna igen. Kanske nästa vecka?

Kram.

Anonym sa...

Hej hej
TACK för de värmandeorden på min blogg!
Försöker ta mig upp ur dvalan och tillbaks till vardagen.
Som tur är så börjar dagarna bli ljusare även här uppe i norr, jag har VÄLDIGT svårt för vintermörkret!

Jag skulle nog måla bordet vitt,det var fint nu med men jag har en försmak för ljus..

Såg att du och maken träffades i Wilhelmina, jag och maken kommer från Sorsele ursprungligen, nästan "nästgårds" här uppe!

Ha en riktigt bra dag!
Mvh Camilla

Anonym sa...

However, the spokesperson further clarified that the Galaxy S4
in the UK will be available with a 1. Another deal offering LCD as gift item covers a tariff offering.
Odin is thought to be preparing to roll into the market with
the new Android 4.

Here is my website; samsung galaxy s4

Anonym sa...

how to put videos on ipad, how to convert dvd to ipad, dvd to ipad converter, Convert MKV to i - Pad.
But there are useful tips using which you can keep your Mac running
fast. The RAM of the computer is 6GB of DDR3
memory which makes it possible for you to store a lot of content such as music, videos and games.


Also visit my website; macbook pro