söndag 14 juni 2009

Fyndat Skåp!!!

Grattis Sofia som fyller 18 år idag! Mysigt att vi fick fira dig på DIN dag. Du är underbar!Vi köpte ett gammalt fint Linneskåp som jag ska ha dukar och sängkläder i på vårat sovrum. Men när vi kom hem insång vi snart att det skulle bli svårt att få upp det i trappen. Vi gjorde ett försök med tappra vänner som hjälpte oss men utan att lyckas. Så Danne började prata om att vi skulle ta upp det via balkongen. Jag tyckte det lät lite galet men idag när mina "allt är möjligtbröder" var här så fixade de det tillsammans. Är gör glad!!! Tack. Här kommer lite bildbevis :)!




En lycklig "Anna" som fick upp sitt fina skåp :) Gissa vad det kostade?!
Här är nga andra sköna bilder. Nedan när Ester och Elvira överfaller goa Tilde med pussar!!!
Elvira softar i baljan!
Ester och Axel får rött nagellack :)!

Goa Elvira!

Elvira med grannes stövlar på. Hon älskar allt man kan sätta på fötterna!
Nu ska jag snart lägga mig. Har spelat fotboll idag och min kropp är inte 16 år längre...suck vad ont jag har!
Nu ser vi fram emot att få hit Leopold och Ida i veckan ooo vad mysigt!
Kram/Anna

4 kommentarer:

peterO sa...

Vilket projekt att få in skåpet, smart att ta det via balkongen

Jonas Sjödin sa...

Männen visar var skåpet ska stå :)

Det ser ju riktigt bra ut :) Varma hälsningar från Majorna

Daniel sa...

Jag vill bara påpeka att jag också bar skåpet men det sysn inte på några bilder.

Anna Larsson sa...

Mmm det var kul, gick så smidigt. Tacka vet jag starka karlarn :)!
Danne du var fantastisk som alltid ;)!
Tack Jonas, det känns väldigt bra :)!