onsdag 10 juni 2009

Norrlandsbesök!

Nu har vi haft besök av familjen Söderholm (Dannes kusin med familj) och idag har de åkt. När jag kom hem från jobbet kändes det alldeles tomt. Det har varit sååå mysigt och de är sååå goa! Tjejerna är stormförtjusta i dom alla tre. Elvira sa när vi käkade middag att "Axel är rolig" och det har hon verkligen rätt i. Här kommer lite bilder från våra härliga dagar tillsammans:

Här åkte Axel flugplanet på Liseberg. Han vill bara ha "mera" och åka "igen" hela tiden. Totalt orädd (till skillnad från våra tjejer :)).Här är alla tre godingar på en dalahäst på Liseberg! Ester kör på pappa i farfars bil.



Här åker jag Ester och Axel "Grodan" och det var jättekul. Axel skrattade högt och Ester sa när jag la henne på kvällen att det var den roligaste hon hade åkt.

Här åker de på elefanten i gratisattraktionen!

Här var de i slottskogen (när jag jobbade :(!) och de fick rida. Ester var lyrisk och Elvira tyckte oxå det var väldigt spännande!

Här rider Elvira, ser så gulligt ut.

Det var allt för denna gången!


Stay happy/Anna

3 kommentarer:

Anna Westerlund sa...

underbara bilder!

peterO sa...

nu fick du mig att tänka på när jag red häst för första gången på skansen med mamma och pappa på 70-talet

Linnéa B sa...

Åh, anton åkte den där "små grodorna" hela förra sommaren och vred sig av skratt varje gång.