tisdag 30 juni 2009

Värdering!

I dag har vi har vårat hus värderat och det känns underbart. Vi fick lite mer än vi hade hoppats på och det känns verkligen som lite lön för all möda vi lagt ner under de senaste 8 månader. Nu ska vi semestra i några dagar vilket ska bli underbart. Vi njuter av det ljuvliga vädret och över att vara tillsammans. Vi gick ut och käkade i eftermiddags och tog en sväng till Slottskogen. Barnen är så lyckliga och vi njuter i fulla drag av dem. Ester sa när vi gick i Slottskogen "Å mamma vad vackert fåglarna sjunger" sen började hon och försökte härma dem. Jag hade inte ens hört dem men efter att hon sa det så öppnades fler av mina sinnen och jag njöt! Det spelades Jazz/Charlston i parken och båda tjejernabörjade att dansa, Elvira i sin vagn och Ester och jag ute på gräset. Jag är lycklig!!!
Lite bilder från idags, Ester ville ringa farfar.
3 rosa, lyckliga tjejer i Slottskogen!
Blev inte ponnyridning denna gången i slottskogen, men det finns ju andra hästar :)!


Rutschkana= LYCKA!

Jag är så lyckligt lottad! Har gått igenom en tuff och annorlunda fas med 100% jobb, total renvering och lite tumult på det andliga planet. Nu är det dax för nästa fas och det tar vi tag i nu på semestern. Jag är lycklig, vi mår bra och känner oss tacksamma. Vi har världens i särklass goaste tjejer ;)!
Puss och kram
/Anna

1 kommentar:

peterO sa...

Hoppas du med familj får massor av sådana lyckliga dagar den här sommaren