tisdag 7 juni 2011

Kusinkalas!

I maj fyller 3 av kusinerna år och nu var dat dax och fira dem så vi for hem till Mellerud. Vi var ute och grillade, spelade boll, pratade och myste. Här myser barnens kusin med kattungar.

Här hänger vi i solen!

Minstingskusinen och min minsta storebror.

Sååå söt!

Min äldsta bror Peter, blir alltid bra på bild!

Min stora tjej var bollkalle :)!

Elvira med sin mindre kusin.

Elvira och kusinen Linnea som är ett halvår äldre.

Här är en äldre kusin Tim och hans söta Ida.

Vackra Natalie som är flickvän till ännu en kusin (snacka om att familjen växer :))!

Min fina bror David.

Mamma gungar med sitt barnbarn.

SnyggPeter igen :)!

Ett av födelsedagsbarnen, goa Wictor.

Älskar att tillbringa tid med min finfina familj. Önskar att man kunde träffas oftare...

Inga kommentarer: