torsdag 9 juni 2011

Tippenbesök!

Min älskling har fortfarande lunginflammation och är väldigt risig så just nu är det jag som gör de tyngre bestyren så får han plocka disken. Vi fick ju med oss papsens släp hit så nu passade vi på och åka till tippen så jag har röjt i trädgården och fyllt lasset så gott jag kunnat. Det regnade idag och det var längesen jag var så skitig:
Den bjuder jag på :)! Jag gillar och jobba med kroppen och känna att man gör nåt och får ta i, men sista veckan har jag haft problem med ichiasnerven (hur nu det stavas). Tror jag blivit lite sne efter 3 graviditeter. Nån som har nåt förslag? Naprapat eller nåt?
Nu ska jag krypa ner och ta igen lite skönhetssömn, det behövs som ni ser :)!
Kram BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: