söndag 12 juni 2011

Syskon på besök!

Har haft min bror och hans familj här hela helgen och det är ALLTID så roligt att få besök av familj! Jag älskar familjen, alla goa syskon med fina respektive och fantastiska syskonbarn, vi är så bortskämda på det i min familj.
I fredags tog jag med min svägerksa och hennes äldsta dotter till Ullared. De var Ullaredsoskulder och jag gjorde mitt bästa som guide :)! Vi hittade såklart en massa bra grejer!

Malin hittade finfina tofsar, inspirerad av en viss Maria :)!
På lördagen var det dax för Liseberg, perfekt Lisebergsväder, inte så mycket folk och härligt sällskap. Vi hade superkul. Barnenåkte massor och jag är speciellt glad över att Ester åkte både Rabalder, JukeBox och stora Lisebergsbanan (x2). Vi hade skitkul! Elviragjorde oxå framsteg, bla Rabalder, men här åkte hon flygplan med sin älskade kusin.
Sockervadd är ju ett måste, socker och kladdigt överallt med gott!
Lilla Wilma går. Hon tog sina första steg i mitten av Maj, men nu har det riktigt lossnat. Hon tycker det är så kul!
Roligt har vi haft det. Hoppas det blir fler gånger i sommar för oj vad det är gott med kittling i magen!
Hoppas ni får en underbar vecka!
Kram Anna

3 kommentarer:

Malin sa...

vi kommer gärna tillbaka och hänger med er, alltid lika gôtt.. :o)

Mosterfi sa...

Så roligt ni verkar ha haft det! Ullared är ett måste som guide! Ha det gott :)

Bella sa...

Ååh, vilken toppenhelg du haft med familjen! Mysigt och trevligt att ha den fina kontakten med sin familj :)

Hoppas veckan börjat bra

Kramar Bella