måndag 6 februari 2012

2012 so far!

Tiden flyger fram och jag har haft nada insperation till att blogga. Kul att se att ni ändå kikar in!!!
Vad har hänt sen sist?
Sen sist har barnen fått paket på posten som de blev mycket glada över, tack snälla farfar och farmor!
Vi firade nyår i kyrkan med en fantastisk konferens!!!

Första parket för alla fyrverkerier!
Vår lilla har börjat på dagis och jag söker jobb för fullt!!!
Wilma har blivit polare med farbror, vet inte om det beror på att han hade en Ipad eller för att han bara är mysig;)!?
Wilma har upptäckt hur kul det är att baka!
Elvira har lärt sig att läsa, hon fyller 5 år i April, så duktig tjej!!!
Mormor har varit här och passat barnen så vi har kunnat vara med på en ledardag i kyrkan. Barnen älskar verkligen sin mormor och det är alltid så mysigt när hon är här. Tack älskade mor för tiden du ger oss, den är ovärderlig! Uppskattar dig så!!!

Nu är det som sagt jobbsök som gäller för min del. Är inne på 3e veckan nu och börjar känna mig smått frustrerad. Har de inte läst mina jobbansökningar? Förstår de inte hur bra jag är ;)!? Jaja, har känt mig väldigt målmedveten och lugn men nu vill oron lite smått krypa sig på! Jag vet att om jag väl får komma på en intervju så brukar det gå bra, men det är så många som söker de jobben jag vill ha... Söker administrativa tjänster som receptionist, administratör, sekreterare... Hör eller ser ni nåt i Göteborg, let me know:)!
Kram på er alla
/Anna

1 kommentar:

AnneBritt sa...

Min mans receptionist är gravid och de kommer nog att behöve en ersättare. Super bra företag tycker jag så klart men jag vet inte riktigt hur långt gången hon är! Dvs jag vet inte när det är dax för en vikarie....
Ska hålla ögonen öppna för dig!