tisdag 27 december 2011

Vill stanna tiden lite grann...

Annandagen var vi hemma och njöt. Vi åt, slappade, pratade, lekte, dansade disco, ritade, spelade spel, såg på film, låg under nya filten, drack must, åt pizza och såg på film igen. Det var en sån där dag som det inte finns många av under ett år, en dag när man inte har några måsten utan bara är och alla är nöjda och glada med det. Hoppas på fler såna framöver fast jag vet att de kommer att bli färre med tanke på att jag ska ut i arbetslivet under nästa år. Jag ska njuta in i det sista av mina familj, de är det bästa som har hänt mig!

2 kommentarer:

Bella sa...

Ååh, jag har ju missat en hel massa inlägg här... Vilken underbar jul ni ser ut att ha haft, lyckliga små tjejer som fått fina barndomdminnen :)

Hoppas årets sista dagar blir riktigt bra för dig och din familj!

Kramar Bella

Jenny Figaro sa...

Åh, ni verkar ha haft en fantastisk jul Anna!! Allt ser så fint ut, så gott ut och du är såå snygg! Vi hade samma HMklänning såg jag också men min var vit =)
Hoppas nu att ni får en underbar nyårsafton och en kanonstart på 2012!
Många kramar från oss!