onsdag 4 februari 2009

Välkommen Leopold och kakel och klinkers!

Nu har det hänt grejer...äntligen. Har haft min far och bror här i två dagar och då går det undan vill jag lova. Kakel i köket thhiiii vilken lycka. Ska fogas oxå med vit fog (vet att det lätt blir smutsigt men så får det bli, tycker det blir för rutigt annas).






Snart kan vi få upp fläkten, äntligen slippa lite os :)!
I hallen har vi fått vårt efterlängtade golv. Hallen är klar om man bortser från lite fär och en list som ska upp under fönsterbrädet. Till helgen tänkte jag ge mig på att göra min egendesignade hatt hyll. Pappa får nog hjälpa mig med bänken som vi ska ha här. Men golvet blev super och listerna!!!

Visst är konsollerna fina?! Sen ska det upp en göör fin list oxå! Kommer bli super!
Vill bara berätta att jag sitter numera på sprillans nya lokaler på jobbet. Det är superfräscht!
Sist men inte minst så vill jag passa på att välkomna lille Leopold Möller (Dannes systers barn) som kom i förra veckan. Vi har inte fått träffas än men genom bilder och vad vi hör så gillar vi han redan. Så mysigt. Vi längtar så tills vi kan träffas.
Kram på er

6 kommentarer:

Anonym sa...

vad fint ni renoverat:D

Anonym sa...

Va fint det blir!!! Ska bli så kul och komma och se allt live, Sen ska det ju bli mysigt att träffa er alla 4.KRAM syster Maria

Anonym sa...

Wow! Smakfullt och hemtrevligt! Snart är allt klart och ni kan pusta ut! Vad ska ni ha för projekt istället ;) Kram A-M

Anonym sa...

Va fint ni har fått. Ser fram emot att få komma hem till er imorn och se det "live"! Kram

Anonym sa...

Hej Anna! Jag är en av dessa "smygtittare" som regelbundet tittar in hos dig. Du har en så mysig och fin blogg. Man blir glad av den. Vill bara tacka för att du delar med dig till oss andra om dina vardag. Lycka till i ditt nya fina kök. Kommer att bli många mysiga bakstunder med barnen där.:-)

Anna Larsson sa...

Välkommen Bibbi. Kul att jag gör dig glad...du gör mig glad!!! Kul att skriver.
Absolut,många mysiga bakstunder ska det bli!!!