måndag 9 februari 2009

Köksfläkt!

Nu händer det grejer. I helgen så fick vi fogat i köket och fixat lite i hallen med färg på fönsterbrädet. Idag kom min käre far hit och har tapetserat klart i köket, jippi och sen kom fläkten upp. Härliga framgängar för en renoveringstjej som jag.

HÄr kommer helgens loppisfynd som ska upp i hallen så att du känner dig välkommen när du kommer på besök :)!

Ester plockade fram min kakreceptbok och pekade på en kaka som hon sååå gärna ville att vi skulle baka och vem kan motstå denna lilla söta goding! Det fick bli en minilördagsbak.
Här ser ni de vita fogarna, mmm vitt!

Här är min ståtliga pappa som hjälper oss denna vecka då Danne är i Stockholm.

Vad tycks??? Läckert va!

Nu måste jag sova...är supert trött!
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt att se Sven-Rune på benen igen! Vad fint ni får det Anna... Kommer kanske kika in hos er nån gång fram i Mars när vi ändå ska till Gbg. Hör av mig. Kram Heidi

Anonym sa...

WOOOW! Vad snyggt kaklet blev! Jag minns när mosaiken i vårt kök skulle fogas. Vi hade uttryckligen sagt att vi ville ha VIT fog och inte grådassig. Som tur var så stod vi och tittade på när han öppnade burken och lyckades hindra honom från att starta sitt projekt. Mycket riktigt hade han tagit med sig grå fog i alla fall... Det hade sett ut som en toalett om vi inte kollat en extra gång! Kram A-M

Anna Westerlund sa...

Du är utmanad!
Reglerna: Gå in på din dator, i mappen "mina bilder". (eller om det bara står Bilder)
Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
*Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.