tisdag 24 februari 2009

Numera 30!!!

Tiden rusar fram och jag har nu levt 30 år på denna jord. Väldigt rika år måste jag säga. Jag känner mig oerhört glad över all uppvaktning och goa vänner som har hört av sig. TACK!

Förra veckan var sjukt intensiv. Vi skulle hinna så mycket som möjligt innan det var kalas. David och pappa var här och David tod med sig Alice och Nils, barnens kusiner. Alice är 10 år och är heeelt fenomenalmed barn. Tjejerna var hemma från Dagis och Alice och Nils tog hand om dom medans snickarna jobbade på. Alice klädde dom, borstade tänderna, bakade, lagade mat. Hon badade dem tom. Sån lyx!

Sen blev det fredag och jag fyllde år. Vi var lediga hela familjen och de kom och sjöng för mig med frukost, blommor och presenter på sängen. MYSIGT! Det var kramar och pussar för att jag fyllde år. Vi hade lite fix på fm inhandling av mat och lite smått och gott sen var vi ute och lekte i snön, pulka åkning och lite snöbollskrig mellan mig och Danne till Esters förtjusning och Elviras förskräckelse

Kvällen var underbar med god mat mycket gott och mys med min fina familj. Sen var det party lördag och partys´öndag med ungefär 70 personer som genomströmmade vårt hem där vi bjöd på pasta sallads buffe och tårtbuffé, gott!

Är väldigt glad!!!

Lägger ut nga bilder påvårt hem för jag tycker själv att det är så fint, speciellt med alla fina blommor jag har fått :)!

Gästrummet, läshörna!!!



Detta söta bord hittade jag på vår vind. Det är så härligt slitet och fint!
Hallen blir bättre och bättre!

3 kommentarer:

vicke sa...

åååh va fint!!!
verkligen!!!

Anonym sa...

Vad fint du har fått det!!!

Vilhelmida sa...

Vi ser fram emot att få prova gästrummet snart!