onsdag 1 april 2009

Våren är här!

Idag satt jag och käkade lunch ute i bara kortärmat, Helt underbart. Det var första dagen detta året som jag kände hur solen värmde mot min hud, vilken underbar känsla. Vi var ute efter jobbet till klockan var 19.00. Vi käkade ute och barnen lekte och bilarna fick en välbehövlig tvätt och jag hann med lite krattning. Danne inhandlade barnens sandlåda som de fick av kusinerna förra sommaren. Den ska upp i helgen.

Livet rusar fram i hög hastighet och just nu är det Elviras och vårt sovrum som vi jobbar med att få färdigt. Elvira blir 2 om några veckor och då ska det bli ett rum i födelsedagspresent så vi har att göra. Lägger ut några bilder så får ni se vad vi har pysslat med sista tiden!

Ester njuter av att leka i trädgården och pausar med fika.

Elvira sjunger och uppträder som en riktig stjärna.



Elvira har ätit macka med hallonmarmelad, mmm!

Ester och Elvira med kusinerna Alice och Nils städar upp lov och grenar!

Här är Elviras rum. Konstig färg på denna bild, men det är i alla fall turkost, blir nog bra när det blir klart!

Tjejerna hjälpte pappa idag med att tvätta bilarna!
Over and out!
Kram Anna

4 kommentarer:

Anonym sa...

måste ha varit en riktig rishög, eran bil, med tanke på att ni var tvugna att kratta den ;)

Anna Larsson sa...

Ha ha ha, rättar nog till det. En rishög har vi och en som är lite fräschare :)!

Anonym sa...

Äntligen fick jag se sköna bilder från er. Det är alltid lika kul!!! Snart ses vi!!! mp

peterO sa...

Jag blir alltid lika glad när våren kommer, ha det bäst Anna