tisdag 8 september 2009

Mys mitt i veckan!

Vad som gör mig lycklig är:

När familj och vänner kommer på spontanbesök!

När jag får vara nära Jesus!

När mina goa tjejer visar varandra kärlek!

När mina tjejer visar uppskattning och tacksamhet.

När min man överraskar mig!


När Ester helt spontant ropar ut att hon älskar Gud eller börjar sjunga på en lovsång.


Allt detta har sista veckan varit full med! "Tack Gud att jag får ha ett så rikt liv! Är dig evigt tacksam!" Några bildbevis:
Här är igår när Dannes bror Samuel med familj kom på besök och de fick äntligen träffa sin nyaste kusin som nu är 5 veckor och ljuvlig. Ester frågade om han inte kunde stanna och Elvira sa att hon oxå vill ha en bebis!


Detta var idag när jag plockade undan kvällsmaten så hittade jag dem uppkrypta i soffan tillsammans mysandes! Lycka för mig!
Lycka önskar jag dig!!!

Inga kommentarer: