onsdag 23 september 2009

Världens bästa stora syster!


Min goa stora syster fyller år och jag har inte haft möjlighet att fira henne "in person" så jag får göra det via webben istället. Gud har välsignat mig med en fantastiskt underbar, go och generös syster som jag fått stå tillsammans med i ur och skur, i tårr och skratt, genom bråk och djup vänskap. Är så tacksam... Här är lite bilder på min vackra syster som jag alltid varit så avundsjuk på för att hon är sååå snygg, hennes hår, hennes smilgropar, hennes ögonfransar, ja hela hon. Vilken pudding!

Puss på dig och ha en fortsatt mysig kväll!
Älskar dig massor Maria!!!
/Anna




2 kommentarer:

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Detta var alldeles för mycket....du är fantstisk på att få en att känna sig glad och uppmuntrad!!
Jag älskar dej!
Du vet att det finns massor som denna storasyster hade önskat hon hade, som hennes söta lillasyster fått. Massor av skinn på näsan och mycket driftig. Huvudet med sig i allt och ett hjärta som är dubbelt så stort som mitt!!!!! Sen tror jag du missat att tittat dej i spegeln = vacker!!!!!!!!!!!!
Tack älskade syster.
Kram mp

Anonym sa...

Puss på dig!!! Anna