söndag 20 februari 2011

Happy birtday to me!

Vilken underbar 32års dag jag har haft! Massa mys, kärlek, mat, vänner, paket och skratt!
Är så glad att jag har ett så rikt liv! Tack till min man, mina barn, min familj och alla fina vänner som firar mig hela dagen lång! Ska visa er vilka fina saker jag fått en annan dag! Men ett halsbandsur som jag fick av min familj kan ni få kika på:
Ha en underbar vecka!
Kram Anna BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

3 kommentarer:

Jenny F sa...

GRATTIS till dig kära vän! Hoppas du haft en helt underbar dag! Kram Jenny

Unknown sa...

Grattis grattis!! Vilket fint halsband!

STOOR KRAAM!

Bella sa...

Stort grattis på din födelsedag!! Underbart att få känna den tacksamhet och glädje som du gör över ditt liv :)

Hoppas du får en skön söndagkväll

Kramar Bella