onsdag 16 februari 2011

Lyckan i mitt liv...

Jag är väldigt lyckligt lottad. Namnet på denna blogg kom utav en anledning. Jag är en väldigt öppen person och delar gärna med mig av mitt personliga liv. Om det kan glädja någon annan person eller ge inspiration till någon så blir jag glad.

Jag är väldigt glad över min familj, lilla dockan är sååå gullig nu när hon börjar förstå och härma och pratar så hon tror att man förstår :)!


Här myser mina godningar efter en go alla hjärtans måltid! Tjejerna ÄLSKAR verkligen sin myspappa, svårt att låta bli!

Så här ser Wilma ut efter att ha blivit matad av sina systrar!!! Stressad mamma som behövde hjälp, hihihi! Stackars liten!

Så här fin var Ester i lördags när vi var på 40 års fest och Elvira och Wilma hade likadana klänningar, tack farmor!!!

Här är vår lilla solstråle igen efteratt ha blivit matad av pappa!

Vi hade hemma några goa kompisar förra veckan och de bakade chokladbollar åt oss, sååå goa!

Lite lycka från mitt hus!
Kram/Anna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Är inne och tittar på din blogg då och då.
Visst är det underbart att få känna LYCKA i vardagen, lycka för sin familj och sitt hem. Ett ögonblick som gör att man blir alldeles varm inombords och man får ett stort leende på läpparna.
Hoppas du får en bra helg med mycket LYCKA. Anneli Ek

Anna Larsson sa...

Tack Anneli, det ska jag absolut försöka ha!
Va kul att du kikar in, du är sååå välkommen :)!
/Anna

Mosterfi sa...

Härliga barn du har..passa på att njut av småbarntiden. Nu låter jag som 100 år men med tonåringar i huset inser man faktiskt att tiden går fort... / Allt gott Kram Sofie

anna sa...

o vilka söta barn du har!!