måndag 14 februari 2011

Kärlek till er på alla hjärtans dag!

Inspirationen har hållit sig borta från mig så det har inte blivit så mycket bloggande, kul och se att ni ändå kikar in, det värmer mitt hjärta!

Idag är det alla hjärtans dag och det är inget som vi brukar fira så väldigt härhemma, men barnen hade ändå lyckats snappa upp det och det första som hände i morse var att Ester kom och frågade om jag kunde hjälpa hennemed kläder för hon skulle ha ngt med hjärtan på. Så nu har de det alla 3!

Mitt hjärta jobbar och har jobbat hela helgen, otroligt segt och tråkigt. Jag har haft att göra med kalas som fyllde upp hela lördagen och igår var vi i kyrkan, sen huvudvärk heeela kvällen.

Vi har snart varit gifta i 9 år. Vi har det fantastiskt bra tillsammans. Vi pratar ofta om det att vi är så lyckligt lottade! Här kommer några bilder från en av de mest fantastiska dagarna i mitt liv:





Hoppas ni alla får en mysig dag! Glöm inte att visa uppskattning idag men även andra dagar som inte är så fyllda med hjärtan :)!
/Anna

1 kommentar:

Vallersvik 7 sa...

Härliga bilder, var tvungen att plocka fram och titta på våra också. Det är ju så kul med bilder som inte är tagna i en studio!!
Kram på er