onsdag 16 februari 2011

Inspirationen återfunnen!

Im back :)! Har kännt mig lite off med att pyssla ett tag men nu fick jag lite tid när Danne var ledig en dag så jag gick runt och flyttade om saker och dammtorkade och har fortsatt idag. Här är några bilder från mitt hem.

Planterade lite blommor i min nya soppskål!

Vi eldar för fullt nu och se min vackra Hortensia.

Fick äntligen upp gardiner i hallen, loppisfynd såklart :)!

Ikväll fick jag ääääntligen gjort en grej jag velat i snart 2 år. Vi köpte dessa hyllor straxt efter att jag fyllt 30 och meningen var att jag skulle upp med ngt fint tyg i glasdörrarna. Det tog bara nästan 2 år. Varför blir det så med vissa grejer??? Resultatet blev i alla fall helt ok!

Städningen fortsätter för jag fyller år i helgen och då vill jag ha det fint!
Kram Anna

1 kommentar:

Jenny F sa...

Åh ni har det såå fint hemma! Du är så duktig Anna! Kram från mig!