fredag 2 december 2011

Förra helgen!

Förra helgen hade jag min bror och hans familj här på besök. Det är alltid så mysigt när familjen kommer, barnen är så glada och njuter av att få vara med sina kusiner och jag likaså. Deras stora tjej gillar och pyssla som jag så hon gjorde en krans och tog med sig hem. Detta är hennes alster, så duktig!
Liseberg fick sig ett besök av oss. Min bror och hans dotter, fina både på utsidan och insidan.
Elvira intog deras ståbräda. Det har vi aldrig haft och hon trivdes ypperligt med att stå där.
4 godingar som speglar sig utanför spegelhuset :)!
Min yngsta storebror (jag har ju 4 storebröder) och hans minsta som är några veckor yngre än Wilma.
Jag och Elvira i sagoslottet.
Här gosar sig de minsta, minipyjamasparty :)!
Kom snart igen!
Kram Anna

1 kommentar:

Malin sa...

alltid lika mysigt att "crasha" in hos er! :o)