måndag 12 december 2011

Julkonsert!


Foto: Magnus Egger
Vi hade två fantastiska julkonserter i min kyrka igår, Gilead Connect Church. Det var fullt båda två och riktigt skön stämning. Vi körde lite 30-tals tema i pyntet, kläder och decor, riktigt mysigt! Här är min goa tös som var med och sjöng. Barnen var en av höjdpunkterna. De var så bra :)!
Barnen hade lite samma känsla som det är över julkalendern i år som vi förövrigt älskar här hemma.
Så här sprang jag runt på förmiddagen i kyrkan, läckert va :)!
Salong Svea fixade oss tjejer i håret.
Foto: Magnus Egger
Här är några av oss tjejer (vi saknar Helena :()! Så snygga vi va!
Foto: Magnus Egger
Grabbarna är inte att glömma, så fina i deas hängslen.
Idag har var varit lite seg, men jag har varit så glad. Känns så fantastiskt att få vara med i detta goa gänget och göra vettiga grejer. Vet att många tyckte det var så bra och det gör ju en alldeles varm och lycklig.
Ha en härlig vecka, det ska jag. Försöka bli klar med julklapparna är min plan :)!
Kram Anna

4 kommentarer:

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Va roligt och mysigt! Bilderna var fantastiska. Synd att man missade detta. Hoppas på att få vara med och kolla nästa gång kära syster! Så vacker du är!!! KRAM <3

Anna Larsson sa...

Ja, det var så kul :)! Nästa gång is a must!!! Love Anna

Bella sa...

Så vackra ni var och så söta barnen var i sina 30-tals kläder. Visst är årets julkalender mysig :) Jag har inga barn, men tittar så ofta jag kan ändå!

Kramar Bella

Anna Larsson sa...

Den är så bra Bella och bra budskap dessutom! Tack för komplimangen. Nästa år får du komma :)!
Kram Anna