fredag 2 december 2011

Julbak!

Har haft min älskade mor här på besök. Det är så mysigt när hon är här och vi har varit igång och bakat.
Smarriga och fina lussebullar.
Lillan gillade dem.
Baka är väldigt kul tycker jag, men jag känner mig alltid lite osäker när jag är själv. Men när mamma är med går allt som en dans.
Vår mittentjej är en hejare på att baka. Hon är dessutom lika söt som degen :)!
Här bakar vi pepparkakshuset.
Nästa dag satte vi ihop det och då är det väldigt bra att vara två. Tjejerna och en kompis fick göra det roliga, att dekorera och de var väldigt överrens och väldigt noggranna.
Mellanrummen var viktiga.
Min mellantjej sa idag "jag är så sugen på pepparkakshuset", tyvärr blir det en lång väntan tills det ska ätas upp, men ooo så mycket annat kul på vägen.
Så här blev resultatet. Tjejerna tyckte det bästa var tomten i skorstenen och på stegen!
Tack älskade morför denna gången! Du är fantastisk!!!
Kram Anna

Inga kommentarer: