måndag 15 november 2010

Familjehelg!

Vi har haft en riktigt mysig helg bakom med min goa minsta storebror med hans fantastiska fru (med bloggen www.norgrensvensson.blogspot.com) och deras 4 barn och bonus, min kära mor oxå. Vi har haft det supermysigt och kul på alla sätt. Mina tjejer njuter i sällskap med deras kusiner, det är speciellt med blodsband, går inte att säga något annat!!!! Här kommer lite bilder som visar lite av helgen!

Ester och deras stora tjej.

Popcornmys i soffan!

Deras minsta tjej, söt som socker!

Morotsmatning!

Deras minsta och vår minsta, skiljer 6 veckor! Vilka polare :)!

Sen inhandlades det en peruk av stortjejen och den har gått runt på alla huvuden, här är den på Malin :)!

På inhandlaren!

Men snyggast var den nog på Wilma, hahaha!

Här är min fina bror och lillpojken!

Här är vi hela ligan (utom jag), vi är rätt många, 11 stycken!

Söt, eller gullig som Elvira säger om sin lilla kusin och min bror är mer snygg än gullig ;)!

Goa och fina barn.

Härliga och väldigt underhållande Malin! Fräsch 4 barnsmor och go vän.

Superkul att de komoch hängde med oss i helgen! Mer sånt!!!
Idag har vi haft dagiskompisar på besök och det var kul, men nu är jag dundertrött men måste komma på vad som ska ätas, hmmm. Jaja...nåt blir det!
Ha en underbar vecka!
Kram Anna

3 kommentarer:

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Så fina bilder!! Man blir glad och stolt att man har så fina syskon med familj. O mamma oohh....ja men du saknades systera miiii. SAKNAR DEJ!!! Sitter här och pluggar anatomi och tänker vad är väl en bal på slottet :) alldeles super tråkig och helt helt underbar :) Allt har sin tid;) Nu kan jag snart varje pen och muskel på både latin och svenska. Mäktigt hahaha!!! mp

Anna Larsson sa...

Tack snälla. Saknar er med! Du är så duktig som är igång med pluggandet. Beundrar dig för det! Hoppas du får en grymt bra och effektiv vecka!
Kram Anna

Anonym sa...

det är ju "tur" att nån kan konsten att hantera en kamera.. :o)
Kortet på Lillasyster var ju rätt skönt.
stor kram /Malin