tisdag 16 november 2010

Mellanmål!

Ibland säger jag till barnen att de ska fixa mellanmålet själva. Det är lite spännande och se hur de går till väga och samspel och vad de hittar för något i skåpen. Idag blev det frukt och de tom använde min äppeldelare, så duktiga. Mycket frukt är bra nu när alla är förkylda!




Idag har de varit på dagis igen efter att de varit hemma i två veckor. En vecka sjuka och en vecka så var deras kusiner på besök. De hade alla möjliga krämpor i morse så jag var osäker på om jag skulle släpa iväg dem, men det blev bra när de fick frukost i sig. Hade superkul på dagis och jag och Wilma har haft en härlig fm med lite städ, mys och mätade av fönster. Nästa vecka så ska fönstren bytas ut och det ska bli lite varmare i stugan :)!
Ha det gott!
Anna

Inga kommentarer: