söndag 21 november 2010

Ny familjemedlem och helgmys.

För det första så vill vi välkomna lille Lorentz till familjen. Barnen har fått en till kusin! Dannes syster har fått en liten pojk. Vi ser så fram emot att träffa denna lilla krabat som vi ska fira julen tillsammans med! Grattis familjen Möller!


Vi har haft besök av Dannes kusin från Umeå i helgen och hennes väninnna Sofi som har fått tvillingar för 3 månader sen. Hon har en supermysig blogg där man kan följa livet som tvillingförälder och vad allt det innebär. Jag beundrar henne verkligen. Jag är 3 barnsmor, men det känns lugnt i jämförelse. Denna kvinna verkar vara heeelt cool med denna nya uppgift i livet och det är ju fantastiskt. Om du är nyfiken så är hennes blogg www.vilahamn.blogspot.com !

Här är de, finaste Hannah och Sofi till vänster!


De var så olika varann, en tjej och här är Caspian.

Lilla Alvina.

Tack för denna gången!
När vi vaknade upp i lördags så var det vitt ute. Barnen fick ut sina bobbar och åkte i vår lilla backe, men det första de gjorde var att göra snöänglar.

Jag och Danne har röjt här hemma inför veckans fönsterbyte. Garaget är så iordning så vi skulle säkert komma in med bilen...det händer inte så ofta :). Här inne har gardiner åkt ner och allt i fönstren är bortplockat. Lister och fönsterbräden är nerplockat och det ser sååå tråkigt ut. Men förhoppningsvis så sitter fönstren på plats till nästa helg och min käre far har sagt att han ska hjälpa oss så vi får upp adventsljusstakar och gardiner så myskänslan ska kunna infinna sig, tack och lov.
Dagen avslutades med att tjejerna i familjen bubblade, det var första gången som Wilma badade med oss andra, hon gillade det.

Är så oerhört lyckligt lottad över min underbara familj. Jag älskar dem så ooootroligt mycket. Vilken lycka att jag fann min man och han mig. Att vi har lyckats och få dessa 3 juveler, är sååå tacksam!
Ha en underbar vecka!
Kram Anna

1 kommentar:

Vilahamn sa...

Vilken fin blogg du har! Superfina bilder! Tusen tack för i helgen. Kram