torsdag 11 november 2010

Upptäcka sina fötter!

Nu var det et tag sen jag var är. Har varit full rulle. Förra veckan hade jag barnens kusiner här och i helgen var vi i Mellerud och firade min bror och hans fru som båda fyllt 40 i år. Sen kom Dannes föräldrar i måndags och svärfar for i tisdags och svärmor idag. I morgon kommer nya gäster över helgen så jag har slängt in sängkläderna i maskinen och bäddat om. Tur att jag ÄLSKAR att ha gäster :)!

Wilma har upptäckt sina fötter och jag kan bara sitta och titta på henne när hon utforskar och tar tag, det händer så mycket! Hon är lad nästan hela tiden, världsgo!!!




Börjat smaka på potatis, morötter, palsternacka, ärtor och majs har hon hunnit med och hon verkar inte gilla det speciellt mycket än så länge!

Myst med farmor och farfar har de gjort i veckan vilket inte tillhör vår vardag så det är lyx. De bor nämligen över 100 mil bort. De älskar verkligen dem, så härligt att ha starka band i familjen trots att vi inte ses så ofta. Mycket spel, skratt och kramar!

Jag hann med och pyssla dessa askar oxå.

Är superladdad över att vi nämar oss julen, går och funderar på pyssel och kalender och ljusstakar. Snart får vi våra nya fönster som ska sättas in här i November, ska bli superspännande! Jag längtar! Fyndade lite på loppis här omdagen när svärmor och jag fick oss en sväng. Hittade en vit kyrka som lyser och spelar, sånt gillar jag. Sen hittade jag dessa till Wilma, sprillans nya adidas! Ilike!
Idag är jag suuupertrött. Barnen har varit hemma hela veckan med feber och förkylning och i natt var det matning 5 ggr istället för 1-2...suck. Nu kom pappa precis hem från jobbet så nu ska jag få vila lite...hoppas jag ;)!
Kram Anna

Inga kommentarer: