fredag 4 mars 2011

Besök hos mamsen!

Önskar att jag bodde närmare min älskade mamma, men när man inte gör det så får man försöka ta tillfällen när de kommer som igår när hon var ledig och jag och barnen hemma och Danne jobbade från 11-23. Vi drog till Trollhättan och myste. Köpte med några vackra tulpaner till mamma.

Tjejerna älskar såklart sin mormor, de tycker hon har så mycket kul i bokhyllan och leka med så de röjde runt där. Mamma och jag delar intresset med loppis och hon är fenomenal på att hitta vackra saker.

Jag åkte en sväng själv till en av hennes favvoloppisar och hittade lite kul jag med.
I dag vaknade vår mellantjej tidigare än vanligt, surt när vi kunde haft sovmorgon, det är i alla fall oerhört vackert vårväder så det lär bli en härlig dag. Snart bär det iväg till Goa vänner på lunch!
Önskar dig en härlig helg!
Kram AnnaBlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: