lördag 19 mars 2011

Tom Joule fyndat!

Var på utförsäljning på "Tom Joule" i veckan. En väninna jobbar där och tipsade mig. Såååå fina kläder och skor, tygerna och färgerna, underbara. Just då var ju dessutom priserna super, 70%, I like! Här är mina fynd: Klänning på min mellantjej (rosetten blev lite knasig såg jag nu).
Denna är helt underbar!

Dessa kängstövlar fick båda tjejerna.

Dessa fick Ester.

Wilma fick ingenting men hon är lyckligt omedveten om det.
Sen har jag varit på Ullared med mamma och min moster och det var kul och fick fyllt upp lite i förråden. Idag har hela huset dammsugits. Danne har ledig helg och vi tog förmiddagen till lite städning, nu står palten och kokar som vi ska äta till lunch, sen ska vi försöka ta oss ut i vårsolen en sväng.
Kram Anna

2 kommentarer:

Fru S sa...

Den prickiga klänningen är helt fantastisk!!! Kanske fanns den också kvar hos din kompis....till Irma.

Anna Larsson sa...

Nej, det fanns bara en av varje! Sorry!
Kram Anna