torsdag 3 mars 2011

Diskställ!

Här hemma går tvättmasinen ofta! Jag gillar inte och diska för hand, men jag gillar inte att ha disk ståendes! Vi har inte haft något diskställ den vi renoverade vårt kök, men igår hittade jag ett nätt litet på Åhlens.
Hittade oxå en hushållspappershållare i samma stil! Skulle vilja ha den söta fruktkorgen i två plan oxå i samma serie, men man kan inte köpa allt man vill ha:)!

Idag skriver jag "to do - list", jag och lister funkar bra ihop. Jag har så mycket jag vill hinna med, men orkar inte riktigt. Men en lista kan motivera mig åt rätt håll.

Igår var jag och Danne och gick en sväng runt huset och kollade på allt som vi vill ha gjort i vår. Danne har ingen tid att lägga på huset just nu med tanke på hans jobb så riktigt hur vi ska få till det vet vi inte.
Önskelistan är i alla fall:
Ny entretrapp
Nytt staket runt huset
Måla om huset
Göra en ny mur bakom huset

Önska kan man ju göra :)!

Nu ska jag skriva vidare!
Kram Anna BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: