tisdag 15 mars 2011

Nu är det ute som gäller!

Idag bjöd Göteborg på underbart vårväder så nu kommer vi ut ur "grottan" och intar trädgården. Wilma njöt av att skrutta runt på altanen. Ester och Elvira cyklade runt henne :)! Min lilla jordgubbslisa!


Jag har tillbringat dagen åt att rensa och kratta i rabatterna. 5 sopsäckar fick jag ihop. Det syns kanske inte för dig men om jag hade tagit en före bild så hade du sett skillnad!

Den lilla muren hittade jag i somras, den var helt övervuxen av murgröna.

En härlig dag går mot sitt slut. Önskar jag hade lite mer snickarvana för då hade jag börjat bygga en entretrapp till huset eller ett staket runt om. Är så sugen på att få ordning på allt på en gång :)! Men det gäller att njuta av det man har! Se dessa ljuvliga tulpaner jag fick av gårdagens gäster, mmm lovely!

Kram på er/Anna

Inga kommentarer: