tisdag 23 september 2008

GRATTIS GRATTIS!!!!


Hej!

Idag fyller min älskade syster Maria 33år! Hon är en av de finaste människor som jag känner. Hon är min bästa vän på jorden. Hon är den jag ALLTID kan lite på. Hon finns där genom vått och torrt. Är sååå lycklig och välsignad som har den förmånen att ha en stora syster som hon. Maria, jag önskar du får en fantastisk dag och att du blir ordentligt firad. Vi får fira dig mer på lördag- Här var bara några ord från lillsyrran och min familj som älskar dig massor! Några ord av Peter Lemarc:
Jag önskar dig inte en stenfri väg,men kraften att vägen gå.
Jag önskar dig vänner i rikligt mått och vänner att lita på.

Min vackra syster och hennes skrutt Linnea!
Ps. Tack till Marias nya vänner för att ni förgyllde dennes dag så. Jag blir alldeles varm på insidan!!! Ni borde oxå får en bukett blommor, men det får väl räcka med lite credd på min blogg ;))!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

En riktig skönhet denna där!
Grattis, grattis Maria!

Länge sedan man såg syrran din...
Kanske nästa år i Mellerud?