fredag 19 september 2008

Packning packning packning...


Hur är det möjligt att vara 29 år och ändå har lyckats med att spara på sig så mycket grejer. Håller på att packa inför den stundande flytten. Tanten som vi köper huset av är så snäll så vi får ställa grejer i garaget. Det börjar bli fullt...köket är där oxå, men ändå... Kör lite kartonger varje dag jag kör barnen till dagis för jag åker ju ändå förbi. Väldigt smidigt.
Nu inväntar jag och barnen pappa Danne som har varit borta denna vecka (inte onsdag). Nu längtar vi. Jag busade lite med tjejerna och sa till Ester: "Ska vi färga ditt hår rosa?" "Jaaa" sa hon. Jag hade hittat rosa hårspray i ett skåp. Så det blev lite färg på dom båda två. Ester tycker det ska bli sååå roligt att visa pappa. Sen har vi haft picknick hemma på en filt på Esters golv. Det var hon som fixade så fint med plastkoppar, vatten och riskakor. Mys i vardagen!

Tjejerna med rosa i håret!

Häromdagen när jag körde mina tjejer till dagis så tog jag Esters hans och hon smekte min hand med sina små fingrar. Jag kände det djupt i hjärtat och önskar att jag kan minnas det tillfället lääänge. Det är kärlek tycker jag.

Hoppas ni får en skön helg!

Inga kommentarer: