torsdag 18 september 2008

Livets olika skeenden!

Just nu är vi inne i enn oerhört intensiv period med jobbsökande, flytt, snart renovering, församling och Danne är borta en hel del med jobbet. Hur påverkar det mig som människa när allt blir så intensivt? Vart hittar jag krafterna? Ibland av en lugn stund i soffan, ibland påväg hem efter at ha lämnat barnen på dagis i bilden lyssnandes och sjungandes lovsång och ibland med höga rop på hjälp. Jag brukar ropa på min pappa i himelen, Gud, att han ska hjälpa mig genom tuffa tider och det hjälper. Han är trofast igenom allt. Hämta kraft hos far i himmelen!!!


Nu ska jag packa, söka jobb och ha en liten lugn stund i soffan ;)!


Stay happy in the storms!

Ester och Elviras lugna stund då de låtsas ha lagat mat och sitter och njuter av deras verk, gulligt

Inga kommentarer: