söndag 21 september 2008

Gudstjänst!

Idag har vi haft gudstjänst men kanske inte som alla kyrkor har utan vi har varit hemma hos några i församlingen och firat, delat ordet, lovsjungit och jag har lekt med barnen i trädgården. Vilken härlig dag. Jag missade predikan dock men Danne ska få predika en kortversion ikväll. Det var underbart väder idag, vi krattade ihop de första höstlöven och gjorde en liten hög som barnen sprang igenom och vi kastade löven i luften och de skrattade. Så mysigt! Lika mysigt var inte myggen, de var tokiga och blodtörstiga. Ajaj. De älskar mig, härligt att känna sig så älskad, not! Jag tror att barnen hade det roligt, för mig känns det så viktigt att de har kul när man träffas för att ha kyrka, det är ju lika viktigt att de har det bra som för oss vuxna. Vill att de ska få känna tidigt att det är kul och härlig att gå i kyrkan!
Här kommer nga bilder från idag:




4 kommentarer:

Anna Westerlund sa...

är nån av de gulliga ungarna levi?

Anna Larsson sa...

Japp, han i rutigt! Så charmig kille!

Anna Westerlund sa...

oj vad stor han har blivit!! tänkte på att det vore himla mysigt om familjen larsson och henriksson ville komma ut hit till oss nån eftermiddag/kväll?:)

Anna Larsson sa...

Absolut!!! Kommer gärna! Säg bara när så får vi se om det gr. Vi är ju flyttartagen så det är lite fix hela tiden så en break är ju alltid trevlig! Let me know!Love