lördag 13 september 2008

Lyckad familjefest!!!

Nu är jag trött. Efter en fantastiskt lyckad dag med Korskyrkans familjefest så pustar jag ut i mitt stökiga hem. Som tur är har jag min lillasyster här och hon har lite krafter kvar och ger barnen ett välbehövligt dopp.

Vi har haft hoppborg, sockervadd, popcorn, ansiktsmålning, 3-kamp, café och 2 barnföreställningar med Bizzie. Det har varit superroligt. Jättekul att träffa en massa nya bekantskaper som vi hoppas blir längre än bara för denna dagen. I morgon har vi Gudstjänst med prisutdelning till de som vann 3-kampen. Ska oxå bli roligt!

Här är några sköna kort från denna fantastiska dag. Välkommen till ett smakprov på Korskyrkan, Göteborg!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen.
Jag hade önskat att vi hade kunnat komma men vi var TVUNGNA att måla. Nu är vi hur som helst så gott som klara, för detta året.... Ni såg ut att ha kul i alla fall. Härligt att det blev lyckat.
Kram.

Anonym sa...

Verkar ha blivit en lyckad tillställning! Tur att vi skulle till Janvedens den dagen, då passade det ju bra för grabbarna att gå dit.
Anton pratade mycket efteråt om Bizzie och sockervadden! :)

Carro sa...

Hej Anna o allihop! Så roligt att äntligen hitta din blogg Anna:-) :-) Ser ut som allt var mycket lyckat denna dag. Önskar dej en härlig dag:-)
Ps! Du kan oxå följa min blogg på www.carrosblogg.bloggsida.se om du vill.
Kram Carro Lekardal

Anna Larsson sa...

Ja, det var en härlig dag. Kul att ni varit inne och kikat på bilderna!
Kram på er
/Anna

Carina sa...

Hej Anna

Tusen tack för bukett & varma ord. Jag och Mia hade kunnat åka hur långt som helst för att få träffa Maria och hennes underbara familj !!!

Kramar från Carina