torsdag 29 april 2010

Skumbad!

Det var väldigt längesen som tjejerna badade skumbad eftersom vi har bubbelbakar, men häromkvällen stoppade jag ner dem i detta härliga skumbad. De var helt lyriska. Jag fick mig många skratt för speciellt Elvira var så vild så hon fick skum i hela ansiktet och då skulle hon ta bort det med handen, som oxå var full med skum. Tog några gånger innan hon fattade hur man kom åt bara vatten och några skratt vill jag lova, från henne oxå vill jag bara tilllägga!
Ester orolig för att skummet snart når ögat:)!
Sen blev det kvällsmat på Esters rum, vilket de tyckte om! Bra att bryta från alla rutiner ibland, bara för att!!!
Har haft en riktigt risig vecka rent fysiskt. Har inte hänt ngt med altanen. Nu satsar vi på att få bilarna fina så att vi får sålt de, hoppas på helgen! Måste deklarera oxå...det är ju inte bara att skriva på nu för tiden nu när man har hus och rotavdrag och allt. Vi får hoppas vi får till det. Hoppas ni njuter av våren. Jag var ute och plockade vitsippor häromdagen och det är så ljuvligt att ha det på bordet, in med våren! Vi har ju haft vitsippor på tometen, men när Ester gick dit igår för att plocka några så fanns det 1 kvar. Vi måste ha en hare eler liknande som har åtir upp dem. Har tagit flera andra knoppar oxå. Riktigt surt. Hur kan man få dem att sluta??? Nu ska jag iväg och besiktiga vår lilla Seat. Min allra första besiktning. Hoppas på det bästa!
Ha en bra dag!!!
Kram Anna

1 kommentar:

Unknown sa...

så roligt att just du kikade in hos mig!!

Jag ska be lite extra för din lott när tjejerna får dra den,
Kommer du till horred? I så fall ses vi där:)

kraaam Annaleena