lördag 29 maj 2010

Studenten!

Min brorsdotter Sofia har nu tagit studenten och mycket av det har fyllt veckan som ligger bakom. Vi fick den stora äran att ha henne hos oss hela veckan. Festen som vi hade hos oss eftersom hon har pluggat i Gbg och har resten av familjen i Mellerud så passade det bra att ha den hos oss. Det blev sååå lyckat. Tack och lov för det underbara vädret. Vi kunde sitta ute hela festen. Det kom 39 personer så det var mycket folk, men kändes aldrig jobbigt. Roger, min bror stod för grillningen och det var supergott. Min kära mor hade hjälpt mig hela veckan med att fixa iordning allt hemma. Hon bakade tårtor, underbart goda tårtor till festen. Jag fick lov och fotografera denna skönhet och här är några bilder.





Stort Grattis Sofia, du har gjort oss alla väldigt stolta!!!
/Anna

2 kommentarer:

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Söta Fia!! Underbara bilder...KRAM mp

Anna Larsson sa...

Ja, hon är underBAR!
/Anna